Vraag en antwoord


Waarom moet ik me eerst aanmelden?
Vanwege gewijzigde regelgeving van Herbalife worden vanaf 19 mei 2010 de prijzen alleen weergegeven als u bent ingelogd. Iedere Herbalife distributeur is verplicht een bezoeker eerst een wachtwoord te sturen alvorens er prijzen getoond mogen worden. Aanmelden is heel erg simpel! Stuur een email naar info@fysiofitwinkel.nl of sms naar 06 - 11391603, vraag om een wachtwoord.

Kan ik gebruik maken van de 30 dagen niet goed, geld terug garantie?
Ja, dat kan. Wanneer u niet tevreden bent over de producten kunt u deze na ontvangst binnen 30 dagen retourneren. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten. Zodra wij de producten van u hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) weer aan u over. 

Ik heb vragen over de producten en/of ik wil begeleiding, hoe werkt dat?
Uiteraard helpen we u graag met het bereiken van uw streefgewicht! Wanneer u vragen heeft kunt u altijd via e-mail of telefonisch contact opnemen met uw persoonlijke coach. Daarnaast hebben wij een begeleidingsprogramma ontwikkeld waarmee we u online naar uw streefgewicht kunnen helpen. 

Hoe kan ik mijn Herbalife bestelling betalen?
U kunt bij ons betalen via iDEAL, of contant bij ophalen.

 

Weight Loss Challenge in Tilburg
Plezier terwijl u afvalt! Gaat u ook deze uitdaging aan? Tijdens de Weight Loss Challenge in Tilburg is de professionele begeleiding, de ondersteuning van de groep, het elkaar stimuleren en vooral het plezier belangrijk tijdens de bijeenkomsten. 

Wij geven u graag vrijblijvend aanvullende informatie. 

FYSIOFITWINKEL
Maasbommelstraat 65
5045 LP Tilburg 
T 06-11391603
info@fysiofitwinkel.nl